SusannaYiu 發表於 2012-07-13
產品評分
外觀: 功效: 持久度:
抵買度:
用後感

夏天咁就過左3分一,

 

減肥意欲係有,但係食欲比減肥意欲更大 = 減肥唔太成功!HAHA...
唔知LADYQOOZA係咪睇中我仲未減到肥!
所以特意幫我一把!等我試下【Dr.Ci:Labo美禪食】
我一路都有睇大佬B既BLOG,其實佢之前都有介紹過【Dr.Ci:Labo美禪食】
所以我一直都有留意佢!HAHA...
不過一直都冇試過!今次呢個機會正好!!WOHOHOHOH
 
一盒入面有30包!其實每日只係食一包,所以一盒大約食到1個月 (如果有需要可以一日兩包代兩餐)

 

 

 

 

陣係睇個圖都識~
將包粉加落水 / 牛奶 / 豆奶到都得 (或者加落自己鍾意飲既野又得)

 

原本我諗住代夜晚果餐架,
不過...夜晚媽媽實在整太多好味既送,所以我就變左代早餐!
呢個係頭一早既早餐
但係一碗已經好飽,
(因為我唔記得左食【Dr.Ci:Labo美禪食】會有飽肚既功效,所以..第一日既早餐=勁飽)

 

第二朝【Dr.Ci:Labo美禪食】我用奶去溝加左小小麥皮!

(結果都係=飽!)

 

第三日開始,每朝食既【Dr.Ci:Labo美禪食】都就咁溝奶算!岩岩好!

唔飽又唔餓!VERY GOOD!

 

有時LUNCH冇帶飯返工,我就咁買包奶 + 【Dr.Ci:Labo美禪食】食就算!

所以【Dr.Ci:Labo美禪食】真係十級方便!總之想食就可以食!細細包帶去邊都得!就咁溝落D奶到就OK!

當然...

我係一個唔太聽話同唔太戒口既女仔...所以..代餐其間...

我個肚輸入左無限量既零食~HAHA...同埋我代餐外其餘兩餐係好正常架!

 

 

 

但係我咁食法食左一個星期!

都居然瘦到2磅!!

其間..我只係跑過一日步!

我覺得【Dr.Ci:Labo美禪食】好西利啊!!!!

不過我食【Dr.Ci:Labo美禪食】既時候,我係有乖乖咁飲好多水!

我每食完一次

不過我食【Dr.Ci:Labo美禪食】我食即時飲返一杯水落去

另外每日都食盡量飲兩支1000ML既水!!WOHOHOH

 

而且...我LUNCH睇電視既時候....兩假手冇野做就順便LOOK下面啦~HAHA....

 

我真心推介【Dr.Ci:Labo美禪食】

因為我差唔多"零"運動 + "零戒口都可以減到一個星期減兩磅!

(如果...我係做運動..同戒下口.......咁咪...........變瘦女~~HAHA)

而且因為【Dr.Ci:Labo美禪食】佢入面係好多弄同埋蔬菜成份!

所以我食【Dr.Ci:Labo美禪食】既呢個星期我差唔多日日都有便便!!!WOHO

排到毒=減到肥!

而且呢盒真係唔貴呀!一盒食足一個月都係 $290!!

不過提提各SIS..如果真係食既話最好溝奶,

因為溝豆奶既話食好好好好好甜!!!