choichloe 發表於 2012-06-29
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

這一陣子受到炎夏的影響心神都不停追求SPF50  PA+++ 嘅防曬產品非常清爽唔知大家係唔係同我一樣呢?


但用用下就發現有啲問題, 就係……皮膚變得好乾~!!! 成日都好似有啲白色粉末向面。

我嘅解決方法係, 用番冬天嘅保濕精華打底, 太乾嘅問題稍有改善, 但又好似好“淋”。

直至遇上
Neutrogena Hydro Boost Gel SPF 30 PA++



發現自己好似兜左個大圈, 其實有枝保濕嘅防曬咪得囉
Hydro Boost Gel 重視 「內保濕、外防曬」
其實平日嘅紫外光 & 日常燈光等等, 都會導致肌膚水份流失
個個都知保濕好重要, 所以, 而家連防曬呢個 step 都可以保濕, 你話幾好?

一齊睇下好唔好用先就最實際

Hydro Boost Gel以泵裝設計, 方便衛生


淺藍色Gel 狀, 微香, 很易推開


夏天就最怕“痴淋淋”, 試上手背再用面油紙 test 下先


好清爽呀, 果然係不含油脂嘅防曬, 不消一會就吸收左, 很水潤!


再試上面先……

面要較多嘅時間吸收, 大約 15 分鐘, 不過15 分鐘時間唔大問題, 因為防曬本身都係需要向日曬前 15 - 30分鐘塗上。

個人感覺, 相對賣點係清爽嘅防曬, Hydro Boost Gel唔及佢地清爽, 不過都唔算“淋”, 我接受得到, 但一定保濕過佢地好多, 連續用左幾日, 每日用上一整天, 皮膚都唔覺得乾, 亦唔需要專登用冬天嘅保濕精華補飛。

又用面油紙 test 下先


鼻位有少少出油, 我真係要加緊一下保濕工作了。


我對呢枝Hydro Boost Gel仲有一個新發現之前冇預計架就係用左佢之後base 塗得好順亦較以往上妝整個妝貼服晒 :)

點解枝防曬會咁保濕呢?
因為Hydro Boost Gel含有由HA精華 (透明質酸) 提煉嘅升級「12小時漸進式保濕系統」, 又有橄欖精華。

會唔會唔夠防曬架
用左幾日都冇曬黑, SPF 30 PA++ 都應付到日常生活, 我有信心繼續用
不過, 我去沙灘的話或全日戶外活動的話, 我都會選用番SPF50 PA+++再加埋防水嘅防曬。

 
如果你都想防曬同時做埋保濕, 又或者你都發現清爽型嘅防曬令到你啲皮膚好乾, 咁就要試下呢枝 Neutrogena Hydro Boost Gel SPF 30 PA++ 喇 ~~!!!

 原文 BLOG LINK:

http://pig-simpleisthebest.blogspot.hk/2012/06/selling-point-neutrogena-hydro-boost.html