CherryPolaw 發表於 2012-06-01
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

 

天氣開始愈來愈熱了,皮膚也開始轉變,其實皮膚同天氣一樣,一年四季都要用不同的護膚品,唔好以為夏天又熱又笠咁,就以為唔駛搽護膚品,其實夏天一樣要搽護膚品,但就唔係秋冬天時用的較潤的產品,而係要轉用一d比較保濕的產品,因為個底打得好保濕,除咗可以控制到水油平衡外,仲可預防生粒粒,所以保濕呢一點,夏天係必要的!


前排就睇開Lady Qooza的網站,睇到可以申請有得試用"Prodigy高效透明質酸保濕精華",立即apply咗,好高興,可以試用吓!多謝曬!


Prodigy高效透明質酸保濕精華(Advanced Moisturizing Soothing Gel) 15ml / $448


 



我諗大家應該對Prodigy呢個牌子都比較陌生,而家就等我介紹一吓!
 
Prodigy的創辦人是一位天才瑞士皮膚科醫生,比同年學生較早便畢業於瑞士醫學系。多年來專門研發不同類型的皮膚產品以治療飽受困擾、長年乾燥、缺水、對所有含香料有嚴重敏感問題的皮膚。經過多年的努力研究,醫生終於研發出功效顯著、保濕潤澤、抗老修護、針對缺水的皮膚補充足夠水份的高效能護膚配方。在歐洲等地獲得高度評價,而在美國也大受歡迎。 Prodigy的特別高效成分也發展為兩大系列 - 保濕鎖水及美白保養。


而我今次試用的是皇牌係列之一的:保濕鎖水系列-高效透明質酸保濕精華
 


產品簡介:
 
含大、小分子的玻尿酸,能深入肌膚加強含水量,協同膠原蛋白作用,並可在肌膚表面形成防護膜,嚴防水分散失,全面解除肌膚乾渴問題,使肌膚不只喝飽保濕精華,更緊鎖水分不讓流失,肌膚自然散發水嫩彈性光采!
 
-     高效透明質酸及甘油有助鎖定水份,令肌膚更嫩滑
-     改善膚質、保持肌膚彈性及水嫩的細緻平滑觸感
-     立即舒緩敏感皮膚及提高肌膚保濕力
-     適合所有皮膚類型


 

 

成份,水、透明質酸......(其他雞腸唔多識!)



有曬expiry date用得安心又放心!




使用方法:
 
潔面後將高效透明質酸保濕精華塗於面上及頸上。以確保最佳效果,使用高效透明質酸保濕精華後塗上高效透明質酸保濕面霜。避免跟眼睛接觸。每日使用兩次或按照醫生的吩咐。如產生皮膚過敏,用清水沖洗及停止使用。請勿食用。

吱出嚟,完全冇香味的,同埋真係幾水吓!好易推開!同易吸收!



未使用前,都唔係話有光澤,只係咀角上都明顯有一條小乾紋,同洗完臉後同起床時,都覺得皮膚都比較乾同紋紋緊情況!



但搽完prodigy高效透明質酸保濕精華後,按摩吸收曬後﹐唔會有笠痴痴的感覺,因為夏天至怕笠痴痴的感覺呢!另外明顯覺得細紋淡咗,臉色比之前更有光澤,而家早上起床或者洗完臉後,紋紋緊情況冇咗,每日都keep住水潤光澤,同笑時,都唔怕有笑紋起,因為底子打得好,乾紋冇有怕喇!搽完prodigy高效透明質酸保濕精華,仲易上妝,仲keep住全日冇出油,同好水的感覺tim,夏天必搽,一支強力保濕而又防乾紋的精華!讚ar

 


想了解多d Prodigy skin care的產品,可以入去呢個網址度睇吓:
http://www.prodigyskincare.com/tc/index.php