chanlc 發表於 2012-05-31
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

曾經係一個美容節目中聽過一位明星講過25歲打後既佢一定要用精華素,呢句說話令我留下深刻印象,再三唸過呢個問題我覺得佢講得好啱,16-25歲用一D最基本護膚品,例如潔面產品,爽膚水,普通既cream,甚至有時連cream都唔搽皮膚都已經好好 ,但過左25歲皮膚就變得無以前咁好咁有彈性,需要額外補給品,就係精華素。我唸無女仔抗拒用精華素呢樣PRODUCT,自從年半前接觸過精華素後就深深愛上左,勁愛LADYQOOZA比我試左一隻好好用既保濕精華素。

Prodigy高效透明質酸保濕精華 $450/15ML

 

含大、小分子玻尿酸,能深入肌膚加強含水量,協同膠原蛋白作用,並可在肌膚表面形成防護膜,嚴防水分散失,全面解除肌膚乾渴問題,使肌膚不只喝飽保濕精華,更緊鎖水分不讓流失,肌膚自然散發水嫩彈性光采!

  • 高效透明質酸及甘油有助鎖定水份,令肌膚更嫩滑
  • 改善膚質、保持肌膚彈性及水嫩的細緻平滑觸感
  • 立即舒緩敏感皮膚及提高肌膚保濕力
  • 適合所有皮膚類型

透明色質地,無色無味!

使用方法

每日早晚潔面爽膚後將高效透明質酸保濕精華塗於面上及頸上,再塗上保濕面霜。

洗完面後先CHECK皮膚水份31.4%

 

我先用爽膚水後再CHECK皮膚水份有48.6%,再用Prodigy高效透明質酸保濕精華全面搽開,第三次CHECK皮膚水份增加到64.8% +16.2%好勁!

 

 

用完之後塊面即時有光澤,我最鍾意質地夠爽但又好滋潤,用左十日後臉頰鼻上毛孔細緻左,好surprise皮膚比以前更加有彈性。

缺點就係份量得15ML太少價錢偏貴,好快會用曬!