Myer823 發表於 2011-05-23
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

女性陰部有一層天然酸性保護膜,具有防止感染的功能。而這個保護層會受到外在環境及內在荷爾蒙影響, 要維持陰部天然酸性保護膜,就不應隨便使用鹼性的沐浴露清潔陰部,以免令陰部 pH 值上升,影響天然酸性保護膜的功能。 所以就要使用女專為清潔陰部而設的女性衛生潔膚液,Lactacyd 全新長效清爽配方加入草木精華,味道與質地同之前上市既"日常配方"及"日常配方-長效滋潤"有所不同

倒出黎..質地同普通沐浴露差唔多..至於香味嘛..淡淡既香味幾討好..
始終係特別部位既潔膚液..太香都唔係咁好..佢岩岩好啦..未開之前我還在想會唔會像化學物一樣..

女性衛生濕紙巾,是專為清潔女性陰部而設,成份跟「日常配方」一樣,含Lactic Acid及牛奶提煉成份,可以隨時隨地感覺乾淨清爽,減低不雅氣味和受感染機會。選購女性衛生濕紙巾時,要注意天然成份、不含藥性或消毒殺菌功能、 pH 值跟陰部相近、不含香料。

濕紙巾用得多...但特別為陰部而設既都係第一次用,用過之後覺得佢係月經既時候非常幫得手。細細包...每包一片...打開都幾大塊,綿質地...手感軟綿綿...表面好滑...唔會鞋恰恰!!平日都係用開紙巾...濕紙巾多數都係出街抺下手...
但每到經期時...都覺得陰部唔舒服...感覺好焗促!!相信好多sis都有咁ge煩惱!!><"
用左Lactacyd女性衛生濕紙巾...即時解決到生理上的不適...
佢濕潤度岩岩好...唔會勁濕攪到有水個種仲麻煩~~質感軟綿綿好舒服!!
用完感覺真係即時fresh好多...感覺乾淨晒..冇再咁痕癢!!
有效減小細菌滋生...真係非常有用!!*v*
不過有樣唔方便就係佢唔可以好似紙巾咁dum入馬桶..失魂dum左落去就麻煩囉!!