TinnykkKwok 發表於 2011-05-23
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

女人每個月總有幾日忟忟地,由其是夏天月經黎就仲忟忟憎憎!又驚有層味比身邊人嗅到....可憐!

每到月經黎臨時,我更會用特別為女性而置ge清潔用品,用左真係感覺清爽乾淨好多!人都精神舒暢d!

點解用平時d沐浴露會有唔同感覺呢?

上網了解過,原本因係有分別ga!

身體不同部位的皮膚,有不同的 pH ( 酸鹼度 ) ,例如手腳皮膚的理想 pH值是 5.2。所以我們會選用合適的清潔用品來清潔不同部位,正如洗面時會選用潔面乳,洗澡時會使用沐浴露一樣。

女性幼嫩和敏感的陰部, pH值較身體其他部位低,介乎 3.84.2之間,作用是幫助對抗外來細菌,防止感染。一般鹼性沐浴露可能破壞陰部天然酸性保護膜的功能,因此要選用合適的女性衛生潔膚液去保護天然酸性保護膜,以預防感染。

 

女性陰部有一層天然酸性保護膜,具有防止感染的功能。這層保護膜是怎樣的呢?

原來,女性的雌激素會使陰道分泌出黏液,而黏液則提供糖原質給 Lactobacilli(一種存在於陰道的益菌)分解,形成 Lactic acid(乳酸),製造酸性的環境。這一層天然酸性保護膜同時又有助於正常 Lactobacilli益菌生長,抑制有害細菌滋生。 Lactobacilli益菌生長愈多, Lactic acid也愈多,陰部的酸性環境也愈穩定。

所以係特別日子更覺 Lactacyd 好用!

今次有幸試到Lady Qooza ge Lactacyd新出ge長效清爽配方同女性濕紙巾!!

而新出ge 長效清爽更加入草本精華,包裝上更清新感覺!

因加乒草本精華味道亦有清新感覺,因PH值泡沫唔會太多!

剛剛月事期間試用過,感覺比倍護配方更適合香港ge夏天日日使用。

 

另外我再係每次更換巾巾時用 Lactacyd濕紙巾清潔一下,亦令我更舒適感覺!

 因為佢所含成份跟「日常配方」女性衛生潔膚液相同,含Lactic Acid及牛奶提煉成份,讓妳時刻體驗如沐浴後的清爽感覺。

就算需要整天外出或碰上不方便的日子,只要隨身攜帶使用,隨時隨地也可輕

鬆自在!

 

加上佢質料好柔軟,我去wild camp 有時冇地方沖涼都係用佢作臨時清潔!

 希望大家都愛樂自己.令自己生活得更舒適更自在啦!!

想了解多些.請到以下網址了解詳情啦!!

http://www.products.sanofi-aventis.hk/lactacyd/chi/index.html