CiCiPoon 發表於 2012-05-29
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

  成日認為平野就一定冇好野,但係今次證明左唔係的了!!!


SUNKILLER今年新推既PRODUCT好正,因為佢既包裝真係令死了

而且仲有SPF 50+ PA+++,就係我平日戶外用既度數,真係好FIT咁愛美白既我呢!

仲有白色同膚色2種

仲可以當BASE用TIM

咁平既防哂+BASE真係第一次見呢!

講真,細細支好PORTABLE,而家又可愛,真係好岩帶出街補防哂

價錢方面冇得輸,54蚊就有一支了!!!抵呀!

先介紹強效納米防哂乳液,佢既質地好正,手上好似油油的,上左面一D都唔笠!

防哂度真係好夠

我用左佢2星期皮膚真係冇黑,而且佢唔會有白色一堆堆留於面上!!!補濕成份好強

SUNKILLER真係改良太多了

以前我用SUNKILLER時覺得佢地的氣味就好重,好怪,而家完全冇呢種感覺!!!

仲有上左面唔會笠之餘仲好水潤呀!!!愛愛愛!


之後介紹的係自然膚色既BB納金防哂

我SURE佢叫BB CREAM更好,因為佢可以當BASE,而且又唔會好似BB CREAM咁厚

好補濕,上了面之後係完全唔會乾乾的,可以同時保護同護理皮膚呢!

用左一星期就見皮膚好左,佢有透明質酸,骨膠源,蜂皇漿萃取及LIPIDURE保濕因子!!!

我必定會再入手的呢!!!

而且佢防水,防油同防汗,好岩我呢D成日出好多汗既女仔

佢KEEP住都咁清爽,而且唔會刺激皮膚

真係改變得好多!!!冇香料,冇人造色素!!!天然的呢!!!真的很值得回購

我要俾個讚SUNKILLER

呢個SUMMER真的要買SUNKILLER的防哂,我會推薦俾我的朋友使用呢!!!

 

真係多謝LADY QOOZA同SUNKILLER的試用機呀!!!