maglook 發表於 2012-05-27
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

 

無懼 '' 紫外線 ''侵襲 來自日本 '' SUNKILLER 防曬乳液

 

炎炎夏日另人聯想到的畫面就係陽光與海灘~~

出去戶外玩當然耍帶備一支強力防曬霜啦!!!!!!
每逄夏天都又熱又'' LUP ''再搽埋防曬霜真係" LUP " 上加 " LUP "呀~~
今次有機會試用到來自日本 '' SUNKILLER " 防曬乳液之後幫我趕走曬 " 痴 LUP LUP " 的感覺呀~~
 

'' SUNKILLER "分別有 5款防曬乳液,試用到當中 2 款 ( 分別有: 強效納米 防曬乳液及BB納米 防曬乳液 )
 

乳液裡採用左超微細納米 防曬粒子及更加強了保濕成分,
使乳液防水又防汗等多種功能TIM!

BB納米 防曬乳液

" BB納米 防曬乳液 " 並非係FOR嬰兒用的乳液!! " BB " 意思係好似 " BB " CREAM 咁方便,而且近似自己的皮膚顏色~~
 

乳液含有骨膠原及透明貿質酸等等保濕成分,使乳變得液超水潤呀!
!搽左上去感覺滋潤皮膚好快咁吸收左將不均勻的膚色變得一致左!
 

大概用左1元的SIZE 分量搽左半邊面,
而且在升鼻翼兩邊位置及毛孔粗大的地方印多少少上去及加埋薄薄的碎粉都能夠填補面上的瑕疵達致平滑!!!!!!!!
 
 
雖然有防汗功能,但去到大半日之後出曬汗又出油差不多比我印走一大半了!!" T " 字位之外的地方仲KEEP 到有少少乳液剩低~~


強效納米 防曬乳液

金色包裝 防曬乳液比較適用於遠足及游泳的場合,因為保濕度比起" BB納米 防曬乳液 "強而且潤而不" LUP " !!
 
乳白的顏色搽左上面之後變了透明般感覺無搽嘢一樣咁~~雖然搽上去有少少" LUP ",但過左一陣之後好像有層薄薄的爽身粉係塊面上感覺超爽!!
但若果游完水之後及戶外走動時候記得每隔 2 ~ 3 小時都要補一補防曬乳液,被免曬傷嫩白肌膚啦!!!!!!!!
 
感謝QOOZA 讓我參加今次'' SUNKILLER 防曬乳液試用活動!!