yeeki212 發表於 2011-05-22
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=41953&do=blog&id=96827

 

產品介紹

 

專為女性潔淨及保護陰部而設。有別於普通沐浴露,其pH與女性陰部的pH值最為接近,每日洗澡時使用,除了清潔陰部外,更能配合特別部位的酸性環境,提供真正保護。

含有Lactic Acid,可以維持天然酸性保護膜,為妳帶來真正的保護及預防唔舒服。

成份天然,不含藥性。

加入草本精華,除了為女性陰部提供原有保護外,更讓人感覺有如身處清風之中,擁有一整天的清爽.

 

Lactacyd呢支產品相信冇人唔識,無錯,佢係用於敏感部位,,佢同普通沐浴露最大分別就係酸鹼值(pH值), 女性幼嫩和敏感的陰部,pH值較身體其他部位低,介乎 3.8至 4.2之間,作用是幫助對抗外來細菌,防止感染。一般鹼性沐浴露可能破壞陰部天然酸性保護膜的功能,因此要選用合適的女性衛生潔膚液去保護天然酸性保護膜,以預防感染。

今次我可以親身試下用完的感覺,打開有微微的香味,一搓就好容易起泡,用完感覺乾爽,每次用少少就夠,一支真係有排用呢!

 

另外仲有濕紙巾

所含成份跟「日常配方」女性衛生潔膚液相同,含Lactic Acid及牛奶提煉成份,讓妳時刻體驗如沐浴後的清爽感覺。

就算需要整天外出或碰上不方便的日子,只要隨身攜帶使用,隨時隨地也可輕鬆自在。

呢個好方便帶出街,一包10張,唔會重,又夠用,平時經期的日子,如果用普通乾紙巾,又抹得唔夠乾淨,用其他濕紙巾,又怕刺激敏感部位,用lactacyd濕紙巾,就可以解決所有問題,我最鍾意佢夠大張,夠厚,,好輕易就抹乾淨!而家我每日都會隨身帶住佢架!