StaiceLiu 發表於 2012-05-14
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

 

指的是這一支「Neutorgena 細白煥采BBUV」。

 

 

其實早於上年已推出。但一直未有機會試用。今次就要好好地分析一下!~

 

 

這一支BB霜,話明「UV」。即係有防曬。係個盒面貼了貼紙,寫住話SPF19+ PA+++

但,搵均成個樽成及紙盒包裝,除咗張貼紙上有列明外,其他地方都無。Staice 有少少質疑防曬是否真的有呢?我想,生產商係包裝上要改良一下吧?

 

意想不到的是,這一支BB霜居然係「韓國製造」!BB霜還是出自韓國比較好吧?

 

 

貫切Neutrogena 的簡約!這次包裝也是絕不花巧!直筒型揼裝,揼口也算易揼出所要的份量。掌控份量方面都不錯。

 

要多讚一點的是樽底有列明生產及到期日。就算掉了外盒都不怕了!

 

黎睇睇質地!唧出黎係偏白一點的BB霜。得一種顏色,先點印在肌膚上再推開。薄薄的一層,可以遮蓋到細紋。

 

上面圖!

 

素顏是有點紅、有印。用上BB CREAM,會令肌膚細白一點。係遮蓋毛孔及淡印方面都足夠。如果印比較勁的,就可能要用上遮瑕膏了!

 

 

另外,這支BB Cream不太適合係要遮瑕的位置重複塗太多。因為當BB Cream一厚,就會令到妝起屑屑了。這個要留意!

 

 

基本上,再上碎粉就會妝感自然!

 

8:00am上妝到回家7:00pm拍照,差不多12小時了!脫妝情況只有一點點。只是面上有一點油光。持久度不俗!

 

 

Staice 建議是,如果你不喜歡BB cream素來的質感,可以試試Neutrogena這一次。因為感覺似有色的防曬霜多過BB cream的質地。但前提是你皮膚的瑕疵不太嚴重哦~~