ar_ching05 發表於 2012-05-12
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感
今次抽中試用Neutrogena美白防曬BB Cream,THX QOOZA!

BB CREAM (Blemish Balm Cream),其實都係最近呢幾年先興起,由於佢非常方便,經常集粉底、遮瑕同防曬於一身,所以岩哂我呢D懶人用。
由BB CREAM出到依家,我一路都用緊,亦用過好多唔同牌子,但咁耐以黎我一路都係用緊韓國牌子,不過當然遇過有好有唔好啦!
第一次用覺得好"立"好唔舒服,又試過搽到塊面勁白,亦都試出搞到我塊面出粒粒。我都係試左好多次,先揀到岩用!


今次試用Neutrogena美白防曬BB Cream,希望可以搵到一支更好用,因為Neutrogena的產品不嬲都好好用,我對佢既產品都幾有信心!

Neutrogen Fine Fairness BB Cream UV SPF19+ PA+++
露得清細白煥采BB霜 UV SPF19+ PA+++
30ML / $149.9

佢係泵裝好方便,不過FEEL唔到用左幾多,又睇唔到,要扣少少分!


以下係佢寫既功能︰



 

唧出黎時覺得佢好白,勁擔心會好似戴左面具咁,所以,我一開始我先試左少少上手。
佢係CREAM狀質地,帶有一陣好香既花味,係手到都幾易推開,感覺幾水潤,又無唔自然既感覺。(嚇死!)



跟住再試上面到,感覺佢俾原本皮膚白左少少,但都好貼近膚色 (其實我本身偏黑同黃),而且覺得膚色好似明亮左D,無之前咁暗。
佢既遮瑕度唔算好高,所以都仲會見到黑眼圈、暗瘡印同埋毛孔,但都有一定既遮瑕力,感覺幾自然,可以造到裸妝效果。

用左幾日,我覺得佢都幾保濕,而且無令我出粒粒。不過到左中午開始覺得有少少"立"同埋少少油,不過都可以接受。(可能我經常出入冷氣房!)

總結黎講,如果你鍾意有祼妝既效果,唔想係人都知你搽左野,Neutrogena美白防曬BB Cream,絕對係一個好既選揀,簡直係平靚正!