vchung77 發表於 2012-02-04
用後感

收到郵差叔叔的郵包, 就看到佢



Bifesta - 一套內有三支落妝系列
這隻系列最大的特質, 就係無色素、無香料、無酒精同防腐劑,
有效卸除妝容之餘, 更不會做成肌膚負擔, 很適合現在的香港人呢!!!!!!




整個系列都來至日本, 有信心保証呢!!!!!
包裝簡簡單單, 透明樽身可看清入面用剩多少, 很不錯呢!!!!!
每樣產品都有包網膠紙封住, 能保証全新未開封, 確保衛生!!!!





今次晝了一隻防水眼線筆係隻手到作測試Bifesta落妝的神奇效果!!!!!



Bifesta 速效卸妝潔膚水 (清爽型)
 
價錢 : HK$59 (300ML)
 
集潔膚、卸妝及化妝水三合一, 內含透明質酸, 鎖水保濕, 不會覺得繃緊!!!!
 
泵裝的設計, 方便每次擠出的份量!!!!!



質地是透明的水狀




呢隻可乾濕用都可以, 輕輕按摩至彩妝溶掉, 內有透明質酸, 落妝後感覺不會繃緊, 保濕效果很好呢, 還有一個好處, 它也可免過水使用, 方便現在忙碌的香港人呢!!!!!!




Bifesta 全效保濕卸妝液
 
 
價錢 : HK$59 (220ML)
 
 
 
 
含睫毛液溶解成分, 內有透明質酸, 有效保濕, 性質很溫和





質地是透明的油質狀, 輕輕按摩已經將8成妝容容解, 再用水清洗
已經能將所有妝容卸除





輕輕一抺已卸走八成妝容, 再用清水過淨, 完全沒有殘妝留底!!!!




 
 
 
Bifesta高效眼部卸妝液 (可用於眼部及唇部)價錢 : HK$48 (154ML)
 
能將防水的睫毛液, 也能輕易卸除呢!!!!!
加上不含油份, 不會容易令眼部出油滋粒呢!!!!
內含維他命B及E, 用後眼部仍然很滋潤, 不會容易出幼紋呢!!!!!





樽內看到的是一半油一半水, 用之前要將它搖勻





用之前要將它搖勻, 質地是透明水質狀, 完全不油膩,
用化妝棉輕輕一抺已將所有防水妝卸除




不需搓揉, 只需用化妝棉沾上高效眼部卸妝液, 輕輕一印就能卸除防水眼妝!!!!





用後感 :
 
Bifesta整個系列性質很溫和, 完全不澀眼, 用後感覺很舒服, 完全沒有敏感的情況出現
 
沒有任何香料的味道
用法很簡單, 乾濕也能使用, 而且輕輕一抺已能卸除整個妝容, 連防水的眼線、眼睫毛液及唇膏, 也能輕易卸除, 清潔效果很強呢!!!!!
內含的保濕成份, 有效落妝之餘, 不會做成繃緊, 落完妝感覺很舒服呢!!!!
用上了一段時間後, 完全沒有暗粒/油滋粒出現, 皮膚的質素比之前更好呢!!!!!
價錢很合理, 效果媲美專櫃品牌, 但只係1/3價錢, 真的很抵用呢!!!!!