gingerszeto 發表於 2011-05-19
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

踏入五月, 氣溫已經高達三十幾度, 遇著下雨天, 真係又熱又濕 

皮膚保養方面, 我地都會轉用一d質地比較清爽既護膚品啦, 咁對於自己既特別部位, 我地又會點照顧佢呢?

想keep住清爽每一天? 一般既沐浴露又唔能夠提供足夠既保護! 咁點算? 我就會選擇佢............

全新Lactacyd "日常配方"長效清爽女性衛生潔膚液

有別於普通沐浴露, 有身體原有保護成份Lactic acid, 能為女性提供最佳的原有保護, 每天保持乾淨清爽!

容量 : 250 ml

使用方法 : 於洗澡時代替沐浴露清洗外陰, 然後以清水沖洗乾淨!

奶白色潔膚液, 少少香味, 每晚沖涼時就一併用佢, 無"拿"既感覺, 亦都無泡, 沖洗尚算方便!

用後都覺得有清新感覺, 最重要係無不適情況出現!

係屋企就可用衛生潔膚液, 但想呢個清新感覺維持耐d, 有無其他方法呢?  答案係 : 有既! 帶佢出街就得啦!

女性衛生濕紙巾

一包有10張, 白色 x 粉紅色花朵包裝, 都幾靚!

愛黎用於特別部位, 紙質柔軟程度都好緊要架, 呢款就完全過到關啦!

濕紙巾帶有微香, 質地柔軟得耐都幾堅韌, 唔會一用就爛!

size細過一般紙巾, 但都算適中!

呢款濕紙巾特別適用於月事期間/分泌物多既日子, 方便清潔特別部位, 保持清爽, 減低唔舒服既感覺! 

有左呢2樣貼身孖寶, 幾時都可以令女性清爽每一天啦!