CcmanLove 發表於 2012-01-28
用後感

得獎日本卸妝品牌竟然比開架品牌平一半有多 ◎ Bifesta●以水為基礎的卸妝

 

 

TZ sis一早已經熱推的日本品牌卸妝產品,聽聞導出能力好好,Made in Japan而且外型並十分討好。最近終於係屈記上架,但令我留意到大家都讚的卸妝產品竟然比其他開架品牌平一半有多!?簡直難以置信!!卸妝呢d消耗量噤大的東西,如果買太貴會好唔化算。

 

Bifesta以 水為基礎的卸妝品牌,係日2011年@cosme卸妝液組第二名及 2011 Beauty professionals' Best award - Petit Price Skin Care之一。所有產品顏色清新,係我鍾意的粉色系,加上樽身lace花紋實在太靚啦!我對Bifesta未用之前的印象已經大好!!最近終於有機會試用水漾潔淨Bifesta卸妝系列,試下究竟係一分錢一分貨定係物超所值~

 


 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 

 

(日常用)
Bifesta 速效卸妝潔膚水 Sebum Cleansing Lotion (清爽型)

 

售價: HKD 59 / 300ml
簡介: 含保濕潔淨因子,能夠溫和並迅速地使毛孔深處的化妝品浮出表面,徹底潔淨,而且集卸妝、潔膚、化妝水三合一,100%不含油份,用後無須過水,只須一個步 驟,卸妝從此變得簡單方便。全新系列均蘊含透明質酸,滋潤鎖水,用後肌膚不會感覺黏膩或乾燥。另有”緊緻型”和”亮白型”


用後感:

我平時都好鍾意有用開潔膚水。我會o係日常淡妝時、無化妝時卸防曬或潔面用。尤其冬天天氣凍唔想用水喉水洗面,我就會用潔膚水代替。之前好多sis推呢隻做導出用,價錢經濟實惠又見效。無須過水同再用化妝水,懶人恩物!

就算唔用導出只用輕輕拭面,綿花已經見到黃黃黑黑。清潔度一流。水feel的潔膚水十分乾爽唔膩,仲十分意外地幫助提高保濕度∼ Bifesta外型真係好靚好舒服,每1泵份量唔太多,容易控制。不過1泵泵到好遠,要小心d!

 

導出用: 洗面後導出用好見效,綿花一樣黃黃黑黑。相比Formula10.0.6, Bifesta潔膚水清潔度高d, 又平紅水1/2有多。回購度100% !

 

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 

(全面卸妝用)
Bifesta 全效保濕卸妝液 Cleansing Liquid

售價: $59 / 220ml
簡介: 以水為基礎的卸妝液,比一般卸妝油清爽溫和,再配合睫毛液溶解成分(油性),一次過輕易溶解防水眼妝,同時蘊含透明質酸,徹底卸妝同時呵護肌膚。

用後感: 卸妝用仲可以卸防水睫毛液,雖叫Liquid..但一d都唔水。倒出來有d gel狀,過2秒後先滲入綿花。拭面後feel到佢有油份,滿面油光。佢應該叫卸妝油比較o岩...但又無其他卸妝油噤油。卸foundation/eye makeup都ok,清潔度不俗,但卸眼妝可能要抹2-3次先ok。 Cleaning Liquid竟然比Bifesta Eye Makeup Remover更油膩但唔比佢卸眼妝卸得清潔。卸後有d lup膩唔乾爽,忍不住立即洗面,手濕面濕或沖涼時卸妝都用得,不過我就唔太喜歡用卸妝油啦...


 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

 


 


(重點卸妝用)
Bifesta  高效眼部卸妝液

售價: $48  / 145ml
簡介: 以水為基礎的眼部產品,配合水溶性及油溶性雙重卸妝配方,徹底溶解化妝品於化妝棉上,重點卸除頑強眼妝,無需搓揉即完美卸妝,避免眼部幼嫩的肌膚及睫毛因磨擦而受損,性質溫和,卸妝同時護膚。

用後感: 可以見到卸妝液有水油2層,搖勻用的。見到油的比例好似唔少,不過卸妝液都好水狀唔油膩。卸眼妝比Cleansing Liquid易清潔d,清潔度都唔錯,敷幾秒再抹就已經清左80-90%眼妝,閃粉都好快清得走曬,佢比卸妝油mild好多,所以卸妝能力比卸妝油會弱少 少。 價錢更加一流,大推!

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

卸妝始終好高用量,我係會以價錢+清潔度度為首要條件,Bifesta絕對超值 ~ 回購度100% !!