CherryPolaw 發表於 2011-12-23
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

 

返工日日都對住個電腦,返到屋企都好多時間對住部電腦,所以攪到腰酸背痛,不特止,連手d關節為都因為攞mouse的姿勢而酸痛,其實都痛咗好一段時間了,只係自己冇理佢,我之前睇開Lady Qoozawebsite見到曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼試用活動,即刻apply嚟試吓,點知中咗,多謝曬呢!

今次好好喎,唔駛自己走去攞,寄到去您提供的地址,真係好!隨包裝內還送上BB Cream及潤唇膏一支,真係多謝曬呢!


曼秀雷敦冰感鎮痛貼
(5pcs) – 另有20pcs裝,全線萬寧、屈臣氏及指定藥房有售

 

- 含止痛藥用成分Glycol Salicylate,有效消除肌肉疲勞、肩膊僵硬、背痛、拉傷、扭傷、腰傷所引致的痠痛、疼痛。

- 柔軟富彈性、容易撕貼。

- 氣味芬芳、不黏不膩,用後皮膚清潔乾爽。

- 不刺激皮膚、不易過敏。



一開包裝,有
5曼秀雷敦冰感鎮痛貼及三塊附助貼,用完記得自動黏貼袋封番佢,因如長時間曝露係空氣之中,會散發功效的!



曼秀雷敦冰感鎮痛貼好啫喱狀咁,一撕開張膠紙就可以直接貼上皮膚了!



之後再貼埋附助貼,就大功告成了!


貼得都好穩陣吓!我點旭都冇甩

 


我成晚貼住曼秀雷敦冰感鎮痛貼嚟瞓,覺得好涼爽,氣味唔難聞,有薄涼味,用到第二日起身,都仲有冰涼感覺,但痛楚真係減輕了好多,點樣旭,都冇之前咁痛,又可以去打波了!因為之前手痛,旭一旭都痛,都唔敢去打波,而家可以去番了,因為有"曼秀雷敦冰感鎮痛貼"幫我看門口嗎!駛咩擔心怕會扭傷同肌肉疲勞等呢!


 


整番甩塊
曼秀雷敦冰感鎮痛貼,都冇印,隻手仲一d都唔笠tim!所以絶對識合愛靚但又要捱痛的女仕們使用!