YoyoChanyuen 發表於 2011-05-19
產品評分
功效: 抵買度:
用後感

 

yoyo絕密超肥相唔怕醜大公開!!!骨架粗+水腫型都可以瘦得起(真人,真事,絕不要錯過)

骨架粗+水腫型都可以瘦得起.我是說真的..絕不會騙你...
以相為證!!!



為了減肥試過各種各樣的方法!
不過仍然是肥到阿媽都唔認得!

 

減肥方法一:醫院減肥餐單

(那時候燒得超火,聽到醫院設的減肥餐單,同健康掛鉤WO~買晒材料.我

有跟

足20日,效果是有的,都看睇出瘦了些,

但是早餐2只雞蛋,2片煙肉,(如果日日朝朝食真係好唔掂.)所以此方法只可以

做短線計劃,絕不能做為長期減肥者的合作伙伴




減肥方法二:3日蘋果減肥餐單

(完成後我一閒到苹果都想嘔,仲點繼續呢)

減肥方法三:鄭秀文三日減肥餐單
(鄭秀文的纖瘦的身材讓人羡慕,一於就跟佢無錯啦.點知都捱唔到第3日我就放棄啦,因為好麻煩呢.又跟唔足..最後放棄,我是一磅都沒輕,依然是50公斤)




 
還有其他等等~其實都試過跑步,但因為跑完步後第2日好酸,就又有藉口放棄啦!總之失敗在不堅持.就這樣肥落去,都已經不再想減肥的事啦...多次失敗令我放棄了.

直到上年10月去完日本返來..發生左好唔開心既事,又發現身邊既好朋友原來都不是真心對我好嗎!
傷心了一陣子,就將呢鼓憤怒化成做運動的推動力!(當時主要想減壓)

2011年12月(傷心左2個月啦)我就開始了一個星期跑3日步(慢跑,每日半小時).
剛開始第一日,我就暈低了.可能真係太耐無運動啦,唔夠氣.
(期間我無上過磅,因為我主要係唔想再去想果位朋友既事而跑步,不是為減肥)


之後我無放棄繼續跑左成個半月,有日公司日日見既同事都話我瘦左好多.

呢句說話對我鼓勵好大,減肥的慾望又再次燃燒了起來.
我開始上網找一些可以慳錢,健康,方便既減肥方法.

早餐:一條香蕉+水(水可任飲)開始時我是食2條蕉的.後尾慢慢減成一條.
大發現!!!
健康:當你食完蕉飲完水,隔左陣仲可以去個廁所Time~解決了我便秘既問題!

慳錢:我每個星期一會買5條蕉,$6蚊雞.一個星期既早餐只需$6蚊雞,抵到爛!

方便:唔使朝朝去買/準備早晨.可以訓晏D先返工,返到公司只需倒水及食左條蕉都只係一陣姐.方便又快速!

11:30:呢個時候我會覺得有D肚餓,但仲有1粒中左右又要食午餐啦WO~
食返平果仔2個或橙一個就最好啦.(飯前1個小時吃水果是可以幫助消化的).
午餐:有時會食粥,有時會食菜.不過比較麻煩,
執到啦!執到啦!現在我為介紹yanyan太極木耳糊~
健康:滋陰潤肺、預防血管硬化,延年益壽男女皆宜(COPY 自YANYAN)
 
 
它的功效:
根據中醫藥籍記載,銀耳性味甘平,具有滋陰潤肺、養胃生津的功效,也有活血、補腦、強心、增強細胞免疫功能等作用,自古以來被視為延年益壽的珍品。而在臨床上也常用於治療肺熱咳嗽、肺燥乾咳、咳痰帶血、胃腸燥熱、便秘下血、月經不調以及血管硬化、高血壓等症狀。
木耳中還含有對人體有益的植物膠質,可以增進腸道免疫功能,整體來說,對於心血管疾病、免疫功能和腸胃系統,都有很好的幫助。

慳錢:全部材料都可以在雜貨店,超市,藥房買到,一個星期的材料只需$26.
           平時你出街食一個飯盒都唔$26啦.

方便:煮的過程非常方便!
以下資料COPY YANYAN,我覺得跟yanayn教的方便很簡單易明.
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=281&do=blog&id=94069

材料:(一餐的數量)
雪耳半個 
木耳兩朵
去核紅棗6粒
枸杞一小把
黃冰糖一粒

制做方法
先把雪耳與木耳泡開(我一般晚上用水開始泡,放入雪櫃,第二天備用)
再把泡開的雪耳與木耳放入榨汁機,加入適量純水,打勻.
把打勻的材料放入鍋中,再加洗凈的紅棗同枸杞,同黃冰糖一同煮.
先開中火煮滾,再轉成小火煮,半小時後,就可以食用啦!!
 
多謝yanyan介紹既
 
太極木耳糊~
 
謝依家就好似日日食緊燕窩咁,又健康又養生..食左個幾星期啦.
 
皮膚靚左,又再瘦左..又少左暈低~
覺得自己好幸運,可以從YANYAN那處知道這個好方法..我想以後我天天都會吃一碗的.
 
yoyo打的一定不夠原文作者寫得詳細~
所以yoyo已經過原文作者yanyan的同意POST佢篇文給大家.
4:30pm: 吃麥皮/水果/健康沖劑
 

晚餐:呢餐我一定要食,如果唔係俾人嬲死.而且整天都沒吃過什麼,就算唔食野,我個為食腦都要自動發出訊息CALL我要食野.
不過我盡量多吃蔬菜,少吃飯,肉都會吃2,3塊.(我是出名的食肉獸呢.)

運動:減肥!我信佢!每日5分鍾,
(平均做到150下,開始玩果10次好辛苦,依家玩起來好輕鬆自再,那5分鐘好快就過.要KEEP住身型的運動)

Yoyo強調,小吃多餐~你看Yoyo每日都足吃5餐的.(真夠大食的)
而且星期一至五我會保持食得清淡.但星期六,日就會給自己放放假.輕鬆下~
這樣才會更加開心..不會將減肥當成一項苦差呀.

開始有成果啦..身邊的人一見面就說,你瘦左咁多既.
連成個月無見既中醫一見面都說,你瘦得太多啦.小心身體呀~

---------------------------------------忠言逆耳-------------------------------
 
真正既快樂,係要你懂得去選擇.
減肥方法咁多種,邊種先最岩你呢?
你要學懂選擇什麼是適合自己的!

請真.減肥真的各式各樣,什麼都有.但真係要適合自己的.
就以yoyo的例子.骨架粗+水腫型.用了N年的時間都擺脫唔到肥妹既稱呼.
點解依家又可以咁瘦呢?主要是堅持.
食得清淡.做運動.早睡早起.其實減肥都可以這樣輕鬆快樂!
 

以上我減肥方法,是不是很健康,很有效呢?但是如果要更快更明顯的呢?
放心yoyo都細心地為你們準備了,而且更深入虎穴(親身試藥WO,仲唔夠勁!!哈哈)


---------------如果你突然間有聚會要出席..得返10日,又要減掉7磅點算呢?---------

誠意介紹:洲Slim Partner「無饑營養素」

 


 
yoyo是從來沒吃過減肥藥的,但今次又會咁大膽?
 
當時是有個目標啦因為有個件好重要的事要完成~我希望當日是瘦瘦的.而且要瘦出骨感美.
不過最最重要的是我要確認Slim Partner 是不會對身體有害的.

Slim Partner「饑餓剋星」含有:
維他命Vitamin C: 有助身體排毒及減壓
維他命Vitamin B6: 有助肝臟解毒,協助淨化過程和日常消化過程
人體礦物鹽: 為人體的骨骼、細胞及血液提供養份
葡萄糖: 供應人體能量
成份天然: 不含蔗糖、人工甜味劑、色素、防腐劑及西藥成份

 

 

 

 
當時收到電話通知我要出席保露絲舉辦的「體重身型比例分析日」,完成分析後方會獲發產品試飲。
過程需時45分鐘「體重身型比例分析」後,獲發澳洲Slim Partner「無饑營養素」一盒作試用。
 
保露絲的職員很用心幫我做了個非常詳細的「體重身型比例分析」後,就帶我出去了..
她問都不問我,就將剛剛試用的內衣計算了下,承惠$9999~你們沒看錯,的確是$9999~
~擦擦眼..再看多次~我即時拒絕了,她們都很都沒有顯得很不快...
我問她們,我是blogged來的..是Lady Qooza通知我來參與「體重身型比例分析日」,成分析後方會獲發產品試飲。
她們打電話去銅鑼灣確認後,就拎埋盒野俾我..

 

 
青蘋果味,清新可口,而且飲用簡單。 一包以温水沖調後即可飲用.

yoyo用後感:
 
解除饑餓感 :真係好得,這10天.我依然用上面的減肥方法,但晚餐前我會飲一半Slim Partner,這樣就不會虎咽狼吞吃肉...(夠恐怖的).

把脂肪分解及燃:這個我不太得見有效果.可能是不知應如果得知.

軟硬排毒(排尿及排大便):每次飲完,都可以有排尿的功效.而且挺多的.希望可去排多D,去埋水腫啦.哈哈

配合運動 效果更佳:這個好讚.因為晚餐吃少了,而我又堅持要運動.
如果個肚餓就會無力,但係飲左次後,就算飯後一小時,我都飽飽的.所以做起運動來都有心有力,絕不欺場.
運動完,飲完一大杯水,沖完涼,開始肚餓啦...再飲埋另外半杯洲Slim Partner「無饑營養素」~非常滿足...解決了因運動後而需大量進食的危機,令減肥事半功倍。

而且yoyo是經常想食野既人,我會沖左一杯分開幾次飲,每當感到餓就再飲.

另外要強調絕對沒有出現如一般手震、心跳、反胃、肚瀉、失眠、手軟腳軟、頭暈的感覺。(我是很容易暈倒的人)

 這10天是很輕鬆的過喔!完全沒有節食的痛苦..但卻有節食的驚人效果.

 
媽媽及朋友都說我瘦到頭都細了,哈哈~面都尖了.

 
這次深入虎穴~試飲Slim Partner,最重要是很成功!!!

飲食調節: 限制飲食中的脂肪和熱量.抗拒美食及零食我誘惑.(Slim Partner一定幫到你)

適量運動: 每星期至少3次,每次半個鍾,請堅持呀..呢個好重要的.

 
健康生活: 生活上的調節,除了壓存外,可以減少夜生活.戒食宵夜,充足及定時睡眠.

 
結果輕鬆減了5公斤,由44公斤==>39.7公斤

開開心心去拍照啦..
效果非常明顯,你看,婚紗都不斷向下滑了...

多謝澳洲Slim Partner x Lady Qooza產品試飲活動

 
 
如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?
 



 
  1. 有節食計劃的人士  (中左)
  2. 有宵夜習慣的人士
  3. 患有便祕或水腫的人士 (中左)
  4. 經常腸胃不適的人士 (中左)
  5. 工作時間長的人士
  6. 精神壓力大的人士 (中左)
  7. 過量飲用咖啡或茶
  8. 運動後又不想大量進食 (中左)

 
8比5...我真的需要飲了~Let Go

 
這幾個賣點最得我心...所以yoyo就開始了人生第一次以減肥藥減肥囉~