ar_ching05 發表於 2011-12-22
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

感謝Lady Qooza,等我可以試用曼秀雷敦DEEP COLD冰感鎮痛貼(5片裝),仲加送水份潤唇膏- 佛手柑味同埋透白無瑕BB霜SPF35 PA++美肌元素10合1俾我。

 
 

 



其實我呢D運動人,個個星期都打波,成日都會整親。屋企平時都有DEEP HEAT同DEEP COOL係到,但係我呢D懶人真係好少搽,唔係痛到頂唔順,我根本就唔會用。以前都有用過其他牌子既鎮痛貼,但貼左幾日都無用。而且我好怕訓覺貼住,會成張床都係果陣藥味,同埋"LA"住訓得唔好,所以好少用。

不過,好怕用鎮痛貼既我,覺得今次試用真係黎得好合時呀。因為收到試用品既第二日,我就"炒芥蘭",撞到右腳大脾勁痛。今次真係唔貼鎮痛貼都唔得呀,因為痛到訓唔到。

以下係曼秀雷敦冰感鎮痛貼Deep Cold Patch既介紹︰
- 可分為5 片或20片裝。
- 含止痛藥用成分Glycol Salicylate,有效消除肌肉疲勞、肩膊僵硬、背痛、拉傷、扭傷、腰傷所引致的痠痛、疼痛; 
- 柔軟富彈性、容易撕貼;
- 氣味芬芳、不黏不膩,用後皮膚清潔乾爽;
- 不刺激皮膚、不易過敏。


參考網頁︰http://www.mentholatum.com.hk/detail.jsp?catid=11|19|110|111&id=199
 

 

 

 

 

 

 

 

 


打開包裝,佢有一個"密實袋"載位5張鎮痛貼,上面有拉鏈位,用完次後拉返埋,可以確保佢唔會咁快變質。
 


 

 

此外,佢仲附有3張固定輔助貼方便我地貼係關節呢D容易脫落既部位。

打開"密實袋"之後,可以聞到好太陣薄荷味。佢都幾大塊有10X14CM,可以完全覆蓋我撞到既大脾位。


 

 


 

 

撕開透明膠,再貼上大脾,可以FEEL到有少少冰涼既感覺,但又唔係好凍,所以即使係冬天用都可以。

我覺得佢最好既就係唔會一大陣藥味,所以訓覺用都唔會整到成張床都係果陣味。此外,佢呢隻鎮痛貼既黏力岩岩好,唔會好似其他牌子咁,一係就唔黐,一係就黐到要搣果時勁痛。最重要都係功效,我覺得佢真係止到痛,我撞到果到,第二日即係無咁痛,所以今次真係誠意推介呀!