Sarah_Tam 發表於 2011-05-19
產品評分
功效: 抵買度:
用後感

 

唔經唔覺我已經食了SILM PARTNER一星期了, 我以SLIM PARTNER化替我的早餐/下午茶, 每天代替一餐的份量, 如晚上約了朋友聚餐, 就會代替午餐。既方便, 亦唔會阻礙我同朋友的聚會時間, 要減肥無朋友, 無聚會NO WAY!!!
 
SILM PARTNER很方便, 用溫水開又得, 冷水又得....味道註明了是蘋果味, 但我飲的時候, 感覺是"實礦力"的味道, 平日喜愛飲電解物補充足飲品的我, 又怕肥, 又愛飲...今次SILM PARTNER最適合我...每天一, 兩包也不怕!! 早餐, 我是以SILM PARTNER加一個生果替代, 而下午則以一包SILM PARTNER加咸餅乾替代。我之前試過食代餐, 食完之後總是心思思, 好想食物, 有時都唔知係唔夠飽, 定係心癮想食野....今次飲完SLIM PARTNER, 感覺唔錯, 味道好之餘, 又唔會有肚餓的感覺....連心思思的感覺都無!!! 而排便問題方面,相信有好多女性都有便秘的問題, 而且....當然亦係其中一個, 三至四天才有一次, 經常肚谷谷....去完臭臭先好D!! 今次食完之後, 唔知係唔係有改善宿便的問題, 頭一, 兩天, 臭屁特別臭......連我都覺得好~, 而便便的量又的確好多, 服食三, 四天後, 便便如常, 終於唔臭, 而且仲係日日有大便, 停留在身內的時間不足24小時, 肚腩細了!!

 

 

 


 

體重與之前只差一磅, 可能是宿便的問題。不過人人都讚精神好了, 而我最鍾意的時便秘問題無了, 減肥唔駛捱餓, 又可以如常同朋友出街食飯, 都是一大樂事!! 昔日, 為了減肥, 謝絕與朋友聚會, 就算見面, 都只係食一個唔有沙律醬的沙律...很可肄, 而且仲個個朋友問你, "你減肥丫? 食咁少?"真無奈, 現在生活如常, 很開心!! 要纖體, 更愛健康, 謝絕化學減肥!!