綠茶少吸脂又會用脂 所以能控重
美國研究人員說,綠茶裡的「沒食子酸酯化兒茶素」不但可以減少脂肪的吸收還可以有效的利用脂肪,所以,可以控制體重。美國賓州大學研究人員拿老鼠做實驗。他們讓兩群老鼠分別吃同樣的奶昔,不過,一群老鼠的奶昔裡添加綠茶萃取物,另一群的不加。
研究負責人蘭伯特說,奶昔裡有綠茶萃取物的老鼠吸收的脂肪少了三成,體重的增加更少了四成五。
蘭伯特說,他們加進老鼠食物裡的綠茶相當於人類一天喝十杯的量。不過,最近有研究顯示每天喝一、兩杯綠茶也能控制體重。 好鍾意飲綠茶~ 綠茶好似係茶類中比較有益~ 飲綠茶有益d 飲多d綠茶先 屋企冇呢
XD 綠茶對身體真係好好~ 咁勁, 唔知紅茶得唔得呢=.=" [b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=635714&ptid=22503]1#[/url] [i]mayoyo44[/i] [/b]
要日日飲d多 綠茶不太飲~ [b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=635906&ptid=22503]3#[/url] [i]picniclau[/i] [/b]
我都覺得係 可以抗氧化 [b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=638250&ptid=22503]9#[/url] [i]elaine20326[/i] [/b]
應該都會啦 要飲多d綠茶 [quote]咁勁, 唔知紅茶得唔得呢=.="
[size=2][color=#999999]CyndiFok 發表於 2011-10-9 10:53 PM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=637463&ptid=22503][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
我都中意飲紅茶多過綠茶 間中都有中綠茶飲, 一包茶葉可以用好耐, 低! 飲多d先 [quote]好鍾意飲綠茶~
[size=2][color=#999999]sandyh 發表於 2011-10-9 12:16 AM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=635749&ptid=22503][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
我都好鐘意飲嫁 間中都飲, 不過好少自己沖 我覺得飲完好舒服架 不過飲多會唔會太涼呀 [b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=641911&ptid=22503]18#[/url] [i]DaisyLui[/i] [/b]
去酒樓我都會叫香片,香片都係綠茶既一種~ [b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=641012&ptid=22503]15#[/url] [i]TingTingTsang[/i] [/b]
係呀, 紅茶加糖我的至愛TIM AR! [quote]回復 DaisyLui
去酒樓我都會叫香片,香片都係綠茶既一種~
[size=2][color=#999999]sandyh 發表於 2011-10-12 12:05 AM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=642222&ptid=22503][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
我都會嫁,好味^^ [quote]回復 TingTingTsang
係呀, 紅茶加糖我的至愛TIM AR!
[size=2][color=#999999]CyndiFok 發表於 2011-10-12 12:45 AM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=642379&ptid=22503][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
我唔會加糖ar 茶類不嬲都好 [b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=645020&ptid=22503]25#[/url] [i]TingTingTsang[/i] [/b]
你try下啦, 好好飲的 [quote]回復 TingTingTsang
你try下啦, 好好飲的
[size=2][color=#999999]CyndiFok 發表於 2011-10-14 12:50 AM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=646844&ptid=22503][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
你會加幾多糖呀 鐵觀音算唔算綠茶? 要飲下先得xd [quote]茶類不嬲都好
[size=2][color=#999999]maymaymui 發表於 2011-10-13 01:44 PM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=645587&ptid=22503][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]
我都覺..冬天飲更正 好似話可以抗氧化~~~
頁:
[1]