Lady Qooza Forum's Archiver

sandyh 發表於 2011-10-2 12:35 AM

女性日喝3杯咖啡患抑鬱風險低15%

美國哈佛大學公共衞生學院一項涉及5萬名女性的調查發現,每日喝3杯以上咖啡者,在10年間出現抑鬱的機會率,相對喝較少咖啡者減少15%,研究人員指出,由於研究結果是透過觀察所得,因此無法解釋喝咖啡與減低抑鬱風險的原因。

picniclau 發表於 2011-10-2 03:28 AM

之前有一篇話一日唔可以飲超過 3 杯!

EricaWu 發表於 2011-10-2 03:07 PM

有d話飲咖啡唔好, 有d又話飲幾多杯好, 都唔知究竟要點...

han123 發表於 2011-10-2 04:52 PM

[quote]有d話飲咖啡唔好, 有d又話飲幾多杯好, 都唔知究竟要點...
[size=2][color=#999999]EricaWu 發表於 2011-10-2 03:07 PM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=622563&ptid=22089][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


   又真係成日都比果d研究玩  又好又唔好==

han123 發表於 2011-10-2 04:52 PM

我諗一日一杯會係最好

sandyh 發表於 2011-10-3 12:17 AM

[b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=621974&ptid=22089]2#[/url] [i]picniclau[/i] [/b]


    飲太多又對個胃唔好~

EricaWu 發表於 2011-10-3 10:54 AM

[quote]又真係成日都比果d研究玩  又好又唔好==
[size=2][color=#999999]han123 發表於 2011-10-2 04:52 PM[/color] [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=622727&ptid=22089][img]http://lady.qooza.hk/forum/images/common/back.gif[/img][/url][/size][/quote]


    搞到無凌兩可, 都唔會點做至岩...

ShirlyHo 發表於 2011-10-3 12:15 PM

[b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=621974&ptid=22089]2#[/url] [i]picniclau[/i] [/b]


    呢個報導我都聽過

ShirlyHo 發表於 2011-10-3 12:16 PM

[b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=624218&ptid=22089]7#[/url] [i]EricaWu[/i] [/b]


    都係一杯起兩杯止好

everyokiu6 發表於 2011-10-3 12:27 PM

聽講一日唔應該飲多過 2 杯喎 {:23:}, 聽過人講因為日日飲而喉嚨痛 !

han123 發表於 2011-10-3 09:46 PM

[b]回復 [url=http://lady.qooza.hk/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=624218&ptid=22089]7#[/url] [i]EricaWu[/i] [/b]


   唉總之唔好過量咁食~

CyndiFok 發表於 2011-10-4 02:21 PM

日喝3杯咖啡好傷胃的WO..

maymaymui 發表於 2011-10-4 11:42 PM

难入口牙

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.2  © 2001-2009 Comsenz Inc.